موزیک سما - فرشید حاضری

موزیک سما - فرشید حاضری

دانلود موزیک های شاد فارسی و آذری و مجلسی با صدای فرشید حاضری - موزیک سما

6 آهنگ شاد با اجرای فرشید حاضری

با سلام خدمت دوستان گلم

6 آهنگ شاد با اجرای خودم آماده کردم که در ادامه مطلب تقدیمتون میکنم . امیدوارم مورد پسند قرار بگیره قلب

براتون آرزوی شادی و سلامتی دارم.

دانلود با کیفیت 128

انگاری مریضم
از کارهای زیبای علی عبدالمالکی

 

مجنون
از معین

 

زینو
از آهنگهای زیبای امید جهان

 

آدرس عشق
آهنگ خاطره انگیز قدیمی از آرش


بعد از نسترن
آهنگ زیبایی از فرشید امین


یتیش یا علی
آهنگ زیبای استانبولی از تاتلی سس


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت19:39---15 اسفند 1391
سلام آقا فرشید

آهنگ ها رو خیلی جالب میزنی یعنی از خود آهنگ ها هم بهتر اجرا میکنی.

من هم تازه اورگ گرفتم .خیلی دوست دارم مثل شما بزنم

جا داره ازتون تشکر کنم که بدون منت اهنگاتونو تو سایت میزارین };-};-};-};-};-
پاسخ:سلام محمد جان نظر لطفته داداشم - آرزو میکنم شما هم در کار-ت موفق بشی - کار با ارگ کمی حوصله میخواد و پشت کار حتمن موفق میشی - آهنگهام هم قابل شما عزیزان رو نداره - باز هم سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: فرشید ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:موزیک سما , فرشید سما , فرشید حاضری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , music-sama.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM